måndag 1 november 2010

TRODDE JAG JA! TJI FICK JAG!

"FRÅN BOTTEN TILL TOPPEN PÅ 1½ÅR" SA JAG O VEM ÄR DET NU SOM LIGGER OCH HULKAR PÅ GOVET!? fan. jag trodde allt skulle vara bra nu när jag kämpat mig upp till att ha så mycket kraft i min kropp som en "vanlig frisk" person har. att det liksom skulle komma ifatt med vad mitt huvud o kreativitet vill och behöver. MEN INTE FAN ÄR DET SÅ . Nu när jag är frisk och pigg o självsäker så vill och behöver mitt jävla huvud tusen gånger mer saker än vad min nu normala kropp klarar. FFAAAANNNNN  ÄR DET NÅN DÄR UTE SOM HAR HUNDRA KROPPAR OCH INGET HUVUD ?????   JAG BEHÖVER DIG DESPERRRAAAATTTT!!!!!!!    jag menar allvar med att jag vill anställa folk. IDAG! KOM HIT! FETT MED DEG ATT TJÄNA MEN DU KOMMER INTE BEHÖVA DEGEN FÖR HOS MIG LÄR MAN SIG SAMTIDIGT ATT BAKA BRÖD UTAN DEG.

2 kommentarer:

  1. ASSÅ DU FATTAR INTE VAD SJUKT JAG KÄNNER IGEN MIG FAST JAG BEHÖVER EN CHEF ELLER NÅN SOM HÅLLER I SNÖRET SÅ JAG INTE FLYGER IVÄG

    SvaraRadera
  2. om du hade haft tio anställda hade du kunnat flyga iväg jättelångt! jag ska prova med anställd imorgon i 2 tim o se hur det funkar! hon ska både bygga min design, och hålla efter mig när jag spattar runt istället för att göra vad jag ska! SPÄNNANDE!!! (OM NÅGON VET HUR MAN GÅR VIDARE SEN MED SKATTEVERKET O BLA BLA SÅ BERÄTTA GÄRNA!!)

    SvaraRadera