tisdag 9 november 2010

DAGEN DÅ TSHIRT OVANPÅ LÅNGÄRMAT KOM TILLBAKA/HEMMA HOS JOHANNA PALMBORG

dagens bild-googling: "bimbo klimax tre kronor". bimbo, haha jag älskar att hon hette bimbo!! hittar den beryktade sorgligaste tv-moment ever. "BIMBO DIES!!!!"
haha hittar videon på min värsta modebloggarkonkurents blogg
känner mig 2 år mode-efterbliven. men 100 år förebliven vad gäller goda värderingar (läs: jag kan tipsa om dess fantastiska fashionforwardness, stor kreativ talang och humor. men jag ställer mig starkt kritiskt till dess anorexiaglorifiering/heroinchic-tema och avsaknad av konsekvensanalys (mode vs miljö).) Jag tar igen mina två år så tar du igen dina 100 okey!!!??? (HAHAHHA ETT NYYTT BLOGGKRIG ELLER!!!!???) 
men på allvar jag är sugen på att börja modeblogga på allvar så då ska jag absolut ta igen mina 2 år (men inte förlora de hundra för det.).
Klimax kom på tal åter igen efter att jag diskuterade med mig själv att jag vill engagera mig i olika vettiga organisationer, efter att ha plockat ett par gratis jeans på en freeshop arrangerad av [klimax]
 jag o min brud. aka giselle bündchen. aka toalettrullehållaren.
/hemma hos johanna palmborg [blogg]. det kommer ett riktigt "hemma hos" här en annan gång. här är verkligen värt att se. haha säger jag eftersom var tredje grej här är fd min. men för att hon har förståndet att spara allt fantastiskt kitsch andra inte har plats med/tycker är för smaklöst. observera gärna mitt paradnummer/masterpiece eller något annat ord som jag inte finner. tavlan som är tavlan som är det av min konst som flest tycker är bäst. ordentlig bild på den en annan dag med. förlåt. jag ska sluta med att säga att saker kommer en annan dag. så jävla tråkigt och dåligt. 

3 kommentarer:

  1. himla trevligt med t-shirt på långärmat om det inte blev så himla varmt!!

    SvaraRadera
  2. MEN DET ÄR JU MITT I VINTERN!!! Jag har haft 5 lager tröjor/jackor och 3 lager byxor o dubbla strumpor idag.

    SvaraRadera
  3. Eeh, ang. Bimbo Dies: Satt och kollade på Tommie X's blogg för två minuter sen och ba, omg vad hetter den där mycket roligare bloggen som han Mattias skrev? Så kan det gå.
    Men å andra sidan så tänkte jag en gång googla Tank Girl till nåt projekt jag kom på men glömde varför jag satte mig vid datorn och började läsa Tommie X blogg och såg plötsligt en bild på ett graffat klistermärke på en toalett föreställande Tank Girl och mindes plötsligt varför jag satt där.

    SvaraRadera