måndag 1 november 2010

HUR FÅR MAN BÄTTRE SJÄLVFÖRTROENDE / HUR TAR MAN SIG UR EN DJUP DEPRESSION / FRÅN BOTTEN TILL TOPPEN PÅ 1½ ÅR

på tal om förra inlägget om att jag är så plötsligt skitjobbig:





HAHAHAH OKEJ HÄR FÅR NI ÄNNUFLERA!!!  JÄTTEJOBBIGT JÄTTEMÅNGA!!!:

ELLER SÅ KAN VI STRYKA ALLA O BARA KÖRA PÅ
FAKE IT TILL YOU MAKE IT   !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ät MYCKET O NYTTIGT var 4e timme (det är inte dyrt. jag ska lära er leva typ gratis nästa vecka)

Sov aldrig på dagen för då kan du inte sova på natten (om du är aptrött o på väg o somna på dagen för att du inte sov förra natten så powernappa i max 30 minuter !!!)

Var utomhus minst 30 min/dag oavsätt väder o årstid. Lätt fixat genom att börja cykla till jobbet och mataffären DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDRE BARA DÅLIGA KLÄDER (det är inte dyrt. jag ska lära er leva typ gratis nästa vecka).

Om du inte har tillräckligt med vänner tjata på folk du gillar VÄLDIGT GÄRNA GODHJÄRTADE TYPER tills dom fattar att du är bra o värd att hänga med ofta.

DU ÄR INTE TJOCK OCH OM DU ÄR DET SÅ ÄR DET INGET PROBLEM (om du inte väger över 150kilo och dina knän och ditt hjärta är i fara), det handlar inte om din vikt eller din mage. allt handlar om självförtroende och det är det du lär dig om här och nu. (Det kommer mer om självförtroende vs vikt en annan dag. jag har otroligt kompetenta vänner inom det området. det blir intervjuer med dom snart.) Ät näringsspäckat o veganskt många gånger om dagen (vegankurs kommer också en annan dag) och börja cykla istället för spårvagn/buss jag lovar du kommer bli fitt och glad

Rätta till problem så du slipper dom BLI INTE ARG PÅ HUNDEN FÖR ATT DEN ÄTER UPP KATTMATEN VARJE DAG I 50 ÅR! SÄTT UPP KATTMATEN PÅ ETT LITET BORD!! Om du behöver hjälp att lösa något problem ring mig  0406 -33 33 33, 073-683 03 49 . Problemlösning är min största hobby. och jag kommer aldrig svara att du ska spendera pengar på något för att lösa problemet.

Stäng av facebook och alla bloggar

ring till vänner som bor långt bort istället för att chatta

träffa vänner som bor nära stället för att ringa/chatta

LÄR KÄNNA DINA GRANNAR!!!!!!!

klassikern: ta bort orden "borde" (DU BORDE INTE ETT JÄVLA SKIT) och "måste" ur ditt ordföråd för dom skapar bara stress och ångest. byt ut mot "vill" och "behöver".

Ta bort allt ur ditt liv som du inte vill eller behöver. (säg inte upp dig från ditt jobb du hatar förrän du har en annan lösning på hur du ska klara dig ekonomiskt. skaffa en annan lösning först)

gör vad du vill och gillar och är bra på.

MEN STRESSA ALDRIG O KÄNN INGEN PRESS BARA LÅNGSAMT O LUNGT O TREVLIGT FÖRSIKTIGT ÖVA DIG UPPÅT FRAMMÅT! STRESS OCH FACEBOOK ÄR DINA VÄRSTA FIENDER!!!!!!   OCH UNDVIK VÄNNER SOM MIG SOM BARA ÄR JOBBIGGA OCH HETSLIGA O STISSIGA OCH VILL GÖRA ALLT SAMTIDIGT PÅ EN GÅNG OCH HAR 100 NYA LIVSPLANER VARJE DAG  BBBLLÄÄÄÄÄ   AKTA DIG FÖR MIG!!!!  OCH CAPSLOCK AKTA DIG FÖR CAPSLOCK!!!!! SÅ HIMLA JOOBBIIIGGTT  OCHH STRESSSIGGTT!!!!

2 kommentarer:

  1. det här inlägget är bäst i livet just nu.
    jag behöver det och ska tänka lite på det så att det kan rota sig lite. det behöver jag.

    SvaraRadera
  2. oh tack för din fina kommentar! det värmer att du gillar!! du är hjältligt välkommen tillbaka till inlägget så ofta du vill och behöver! SKRIV UT OCH STOPPA I FICKAN!!! Jag hoppas verkligen du snart får något som är mycket bättre än inlägget i sig! bara långsamt gör vad du göra vill! det är tricket!

    SvaraRadera