måndag 27 september 2010

DAGENS TIPS


Andreas Hykade http://www.hykade.de/

det närmaste jag gjort är en powerpoint (HAHA POWERPOINT!!! KUL GREJ!!) för kulturprojektet UTOPIA. bilden är en länk men den kommer bara fungera för en av er... FÖRST TILL KVARN!!! hahahah. jag ska lära mig hur jag lägger upp bildspelet en annan dag när det finns tid.

film har jag inte hunnit sätta mig in i. än. jag vill. dra väldigt gärna med mig i filmprojekt. gärna som scenograf/stylist för galen konstfilm. ännu hellre att vi gör något ihop från scratch. komma på ideer o koncept är min största hobby.


DAGENS GÖTEBORGS-TIPS: UTOPIA
"Utopia är ett bultande nav för konstnärlig verksamhet som verkligen är för, av och med alla unga. Under dagar och kvällar pågår kurser och aktiviteter inom konst och kultur, från hobby- till proffsnivå, för alla – oavsett sexualitet, funktionalitet, bakgrund eller kön. Kultur för alla helt enkelt."
https://utopiabloggen.wordpress.com/about/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar