lördag 25 september 2010

ÄR LÖJLIGT NÖJD

är löjligt nöjd! Sovit 2 timmar på den smutsigaste madrass någonsin skådad, i ett mangel-rum i en kal källare, för att sen klockan 5 på morgonen cykla i regn, tvärs över hela malmö, med en enmeters kruka i betong på axeln, för att precis hinna äta lite innan påbörjandet av en 8 timmars arbetsdag som består av att städa städa få pengar i handen o lägga dom i någons annans låsta låda städa städa få pengar i handen o lägga dom i någons annans låsta låda städa städa om och om igen. ingen fast inkomst och inget förstahandskontrakt och ingen kärlek. Det hade kunnat knäcka både Gud, Hulken och Francois Sagat MEN INTE MIG! ALLT ÄR UNDER SÅN JÄVLA KONTROLL!!! Jag är på toppen av toppen o har aldrig mått bättre än just nu!  OCH HAR TUSEN TON MED TID O KRAFT ÖVER!! SÅ PASSA PÅ!!  JAG DELAR MED MIG AV DEN GRATIS!!!  Så kära vänner, ställ er i kö! Den som knaprat antidepresiva i flest år överst. AND i'LL BE THERE FOR YOU! Jag menar allvar! Jag kan diska din disk, leta efter din prins charming och betala din hyra! TUSEN TON MED KRAFT ÖVER!! HALLÅ!!  ANVÄND DEN!!! JAG MENAR ALLVAR!!!!

2 kommentarer: