söndag 31 oktober 2010

älskar att jag efter 26år nu kan gå ut i vad fan som helst. jag trasiga mjukis. en tunn lila strumpa, en tjock gråmelerad med vinröda ränder. orange mockaskor (INTE OKEJ JAG VET OCH SKA SKÄRPA MIG ATT INTE KÖPA O BÄRA SECONDHAND GJORTAVDJUR LÄNGRE. nytt har jag inte köpt sen jag köpte ett par creepers på jätterea för 2 år sen. det skäms jag över. FÖRLÅT KOSSAN!!!!! JAG SKA ALDRIG GÖRA OM DET!!!!) , en huvtröja min syster beställde från GINZA på 90 talet. med en fet ginza-logga på armen (jag beställde en likadan i en jätteäcklig orange färg. den vill jag hem till mamma o leta upp känner jag nu) och medvetet gjorda men misslyckat osynliga fläckar av hårblondering över (huvtröjjan altså) och sen en jättefiin sjal. haha. svart m MEN VARFÖR TAR JAG INET BARA ETT FOTO DET HADE GÅTT SÅ JÄVLA MYCKE SNABBARE!!!! FAN JAG HAR LOVAT ATT VARA I LUND TYP EXAKT KLOCKAN NU JAG ÄR DUM I HUVUDET HEJDÅ!!  

OBSERVERA NYA SMYCKEN I BAKGRUNDEN. SLÄPS PÅ PUSTERVIK GBG PÅ LÖRDAG 6E OM EN VECKA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar